Aby aplikacja mMieszkaniec lepiej służyła społeczności gminy, uczestniczyliśmy w 2. Wielkopolskiej Konferencji Grupy Rekord, podczas której przedstawiciele samorządów z całego regionu dzielili się doświadczeniami i rozmawiali o tym, jak usprawniać kontakty z mieszkańcami. Jednym z głównych tematów była aplikacja mKarta, która ma ułatwiać korzystanie z usług miejskich.
Podczas paneli dyskusyjnych omawiano m.in. promocję Kart Mieszkańca oraz skuteczną komunikację z mieszkańcami, w tym sposoby przeciwdziałania dezinformacji w sieci. W przerwach między panelami nie brakowało inspirujących rozmów i pomysłów, które już zaczynają być wdrażane w pracy urzędów.
W panelu poświęconym aplikacji mKarta uczestniczyła także Mariola Koczorowska, główny specjalista w Biurze Burmistrza, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z innymi samorządami, które przygotowują się do wdrożenia własnej Karty Mieszkańca.
Takie spotkania pozwalają naszemu urzędowi uczyć się, jak być jeszcze bardziej dostępnym i blisko mieszkańców, a jednocześnie wymieniać dobre praktyki z innymi samorządami.
fot. Rekord Mobile























