Natalia Maria Robakowska
BURMISTRZ KROTOSZYNA
Sekretariat Burmistrza
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 32, tel. 62 725 23 80
Natalia Maria Robakowska (urodzona 22 marca 1989 r. w Gostyniu), samorządowiec, radca prawny.
Absolwentka Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mariana Langiewicza w Krotoszynie, Gimnazjum nr 1 w Krotoszynie oraz I Liceum Ogólnokształcącego im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie.
W 2013 r. ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii. Następnie w latach 2014 r. – 2016 r. odbyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Po zdaniu egzaminu radcowskiego wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez OIRP we Wrocławiu pod numerem WR-3455. Od 2015 r. do czasu zaprzysiężenia na Burmistrza Krotoszyna zawodowo związana z Uniwersytetem Wrocławskim.
W 2010 r. w wieku 21 lat została wybrana radną Rady Miejskiej w Krotoszynie. Funkcję tę sprawowała nieprzerwanie przez dwie kolejne kadencje do 2024 r., jako:
- I Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej w Krotoszynie w latach 2014 – 2018 r.;
- Przewodnicząca Komisji Budżetowo – Gospodarczej i Przewodnicząca doraźnej komisji ds. opracowania Statutu Miasta i Gminy Krotoszyn w latach 2018 – 2024 r.
21 kwietnia 2024 r. została wybrana na urząd Burmistrza Krotoszyna jako pierwsza kobieta w historii, wygrywając w II turze z wynikiem 71,69 %.
Prywatnie żona Marka i mama Amelii. Miłośniczka natury, aktywnego spędzania wolnego czasu i dobrego jedzenia.
Burmistrz Krotoszyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki od 15:30 do 16:30, Biuro Burmistrza - pokój 32, telefon 62 725 23 80.
W lipcu i sierpniu Burmistrz Krotoszyna będzie przyjmowała interesantów w godzinach pracy urzędu (7:30–15:30), po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty z Biurem Burmistrza pod numerem: 62 725 23 80.
Cezary Grenda
PIERWSZY ZASTĘPCA BURMISTRZA KROTOSZYNA
Sekretariat Burmistrza
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 32, tel. 62 725 23 80
Urodzony w Krotoszynie. Ukończył Szkołę Podstawową nr 4 w Krotoszynie. Absolwent LO im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie. Wykształcenie wyższe. Absolutorium Teologii Papieskiego Wydziału Teologicznego w Poznaniu, obecnie Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dyplom Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, kierunek Wychowanie Fizyczne w zakresie specjalności trenerskiej. Nieprzerwanie od 1992 r. nauczyciel wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi im. Henryka Jordana w Krotoszynie. Trener Karate – obecnie Akademia Sportów Walki NIPPON Krotoszyn, sędzia klasy krajowej Polskiej Unii Karate. Od 2006 roku Radny Rady Miejskiej w Krotoszynie. Odznaczony brązową odznaką „Za Zasługi dla sportu” oraz Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Aktywnie spędza czas wolny, pasjonat sportu oraz ceramiki artystycznej.
I Zastępca Burmistrza Krotoszyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki od 15:30 do 16:30, Biuro Burmistrza - pokój 32, telefon 62 725 23 80.
W lipcu i sierpniu I Zastępca Burmistrza Krotoszyna będzie przyjmował interesantów w godzinach pracy urzędu (7:30–15:30), po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty z Biurem Burmistrza pod numerem: 62 725 23 80.
Sławomir Horyza
DRUGI ZASTĘPCA BURMISTRZA KROTOSZYNA
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 51 a, tel. 62 722 74 49
Pan Sławomir Horyza pełni funkcję II Zastępcy Burmistrza Krotoszyna od 3 lutego 2025 roku.
Burmistrz Krotoszyna powierzyła II Zastępcy Burmistrza prowadzenie w swoim imieniu spraw gminy należących do zakresu działania Wydziału Rozwoju oraz Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Krotoszynie.
Pan Sławomir Horyza ukończył Inżynierię Środowiska na Uniwersytecie Zielonogórskim. Pracę w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie rozpoczął 1 lutego 2006 roku, wcześniej odbywając staż w okresie od 1 sierpnia 2005 do 31 stycznia 2006 roku.
Od 29 lipca 2022 roku pełni funkcję naczelnika Wydziału Inwestycji i Rozwoju, angażując się w kluczowe projekty infrastrukturalne miasta, takie jak renowacja zabytków czy modernizacja dróg i obiektów gminnych.
Prywatnie żonaty, ojciec dwójki dzieci.
II Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, pokój 51a, telefon 62 722 74 49.
Beata Pospiech
SEKRETARZ GMINY
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 30, tel. 62 722 74 13
Pani Beata Pospiech pełni funkcję Sekretarza Gminy od 2012 roku. Pracę w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie rozpoczęła w 1995 roku w Wydziale Oświaty. W 2004 roku powierzono jej stanowisko audytora wewnętrznego w krotoszyńskim magistracie.
Sekretarz Gminy prowadzi w imieniu Burmistrza Krotoszyna sprawy należące do zakresu działania Wydziału Administracji oraz Wydziału Spraw Obywatelskich.
Pani Beata Pospiech jest absolwentem studiów wyższych ekonomicznych na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii, kierunek – Prawo pracy i prawo socjalne. Posiada również kwalifikacje pedagogiczne, które uzyskała w Ośrodku Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Kaliszu. W 2004 roku zdała egzamin państwowy na audytora wewnętrznego w Ministerstwie Finansów.
Mężatka, dwoje dzieci.
Sekretarz Gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, pokój 30, telefon 62 722 74 13.
Agnieszka Stachowiak
SKARBNIK GMINY
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 25, tel. 62 722 74 10
Pani Agnieszka Stachowiak pełni funkcję Skarbnika Gminy od 1 sierpnia 2024 roku – powołana na stanowisko uchwałą NR IV/39/2024 Rady Miejskiej w Krotoszynie z dnia 27 czerwca 2024 roku.
Burmistrz Krotoszyna Skarbnikowi Gminy powierzyła prowadzenie w swoim imieniu spraw gminy należących do zakresu działania Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Krotoszynie.
Pani Agnieszka Stachowiak ukończyła Akademię Ekonomiczną w Poznaniu w zakresie Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw, a także uzyskała Certyfikat Księgowego Ministra Finansów. Ukończyła również studia podyplomowe MBA w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Pracuje w księgowości w sektorze publicznym od 2003 r. Prywatnie żona oraz mama czwórki dzieci. Pasjonatka scrapbookingu i zumby.
Skarbnik Gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, pokój 25, telefon 62 722 74 10.