Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od dnia 25.05.2020 r. Urząd Miejski w Krotoszynie będzie otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Kontakt z pracownikami urzędu będzie możliwy w wyznaczonych strefach, w każdym z czterech budynków. Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z odpowiednim wydziałem i uzgodnienie terminu wizyty. Usprawni to załatwienie sprawy oraz zapewni Państwa bezpieczny pobyt w urzędzie. Podczas wizyty prosimy o zasłanianie nosa i ust.
Informujemy, że do końca maja bieżącego roku nie będą odbywały się dyżury Burmistrza w sprawie skarg i wniosków. Wszelkie sprawy można załatwiać telefonicznie w godzinach pracy urzędu.
Budynek ul. Kołłątaja 7:
• Punkt Informacyjny – obsługa osób kierujących się do Burmistrza Krotoszyna, Wydziału Ogólno – Organizacyjnego, Biura Rady, Straży Miejskiej,
• Sala nr 3 – obsługa osób kierujących się do Wydziału Finansowo-Budżetowego, Wydziału Promocji i Współpracy, Wydziału Inwestycji i Rozwoju,
• Kasa (czynna od godz. 8.00 do godz. 14.00) – drugie wejście od ul. Kołłątaja, telefon:
62 722 74 08.
Budynek ul. Kołłątaja 7a (w podwórzu):
• I piętro – obsługa osób w Biurze Dowodów Osobistych,
• I piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Spraw Obywatelskich,
• II piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych.
Budynek ul. Kołłątaja 5:
• Parter (klatka schodowa) – obsługa osób w Wydziale Gospodarki Przestrzennej,
• I piętro (klatka schodowa) obsługa osób w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Budynek Ratusz:
• Parter – obsługa osób w Biurze Ewidencji Ludności,
• I piętro – obsługa osób w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Wnioski i dokumenty do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie można składać nadal drogą elektroniczną, osobiście do pojemnika przy Punkcie Informacyjnym lub w sali nr 3, załatwiając sprawy w Wydziale Finansowo-Budżetowym, Promocji i Współpracy, Inwestycji i Rozwoju. Dokumenty można odbierać po uzgodnieniu (także telefonicznym) z pracownikiem merytorycznym w czasie wizyty w urzędzie.
Telefony:
1. Sekretariat:
62 722 74 14
2. Wydział Finansowo-Budżetowy:
– 62 722 74 84 – sprawy z zakresu podatku od nieruchomości podatników z terenu miasta Krotoszyn;
- 62 722 74 50 i 62 722 74 55– sprawy z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego podatników z terenu gminy Krotoszyn i rolnicy z terenu miasta Krotoszyn;
- 62 722 74 89 – sprawy z zakresu opłaty od posiadania psów, należności za brak opłaty dodatkowej za postój w Strefie Płatnego Parkowania i zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym.
3. Wykaz wszystkich telefonów dostępny w załączonym poniżej linku:
https://bip.um.krotoszyn.pl/a,89771,urzad-miejski-w-krotoszynie.html