Szanowni Państwo,
zwiększająca się w dużym tempie liczba osób zakażonych w powiecie i gminie oraz pierwsze potwierdzone przypadki koronawirusa wśród pracowników Urzędu Miejskiego zmusiły nas do wprowadzenia od dnia 13 października 2020 roku nowych zasad załatwiania spraw. Przede wszystkim bardzo proszę o ograniczenie spraw załatwianych w urzędzie do naprawdę niezbędnych lub też o ich zdalne, elektroniczne załatwianie, jeśli tylko mają Państwo taką możliwość. Jeśli załatwienie sprawy wymaga Państwa obecności, najbardziej polecanym rozwiązaniem jest umówienie spotkania i przyjście umówionego dnia do urzędu. Jeśli sprawę załatwiają Państwo w budynku A przy ulicy Kołłątaja 7 (budynek główny), proszę zgłosić się do punktu informacyjnego, który znajduje się na wprost głównego wejścia. Urzędnik w punkcie pokieruje Państwa dalszymi krokami. Podobne postępowanie obowiązywać będzie tych z Państwa, którzy przyjdą bez umówionego spotkania, choć należy się wtedy liczyć z dłuższym okresem oczekiwania.
Jeśli załatwiają Państwo sprawy w budynkach B (ul. Kołłątaja 5) lub C (ul. Kołłątaja 7B), wchodzą Państwo bezpośrednio do tych budynków i załatwiają swoją sprawę przy ustawionym na korytarzu stoliku (z wyjątkiem biura dowodów osobistych, do którego należy wejść). Bez zmian funkcjonować będzie Urząd Stanu Cywilnego w ratuszu, czyli w budynku D.
Informuję także, że odwołane zostają dyżury Burmistrza i jego Zastępcy.
Burmistrz Krotoszyna
Franciszek Marszałek